BRANDING

Hvad vil du, din virksomhed eller din arbejdsplads være kendt for? Hvad er visionen, målene, værdierne? Hvad er det, der adskiller dig og jer fra konkurrenterne? Disse og mange flere spørgsmål er relevante at stille, når vi arbejder med branding og reputation management

Formålet med branding er at skabe en så stærk position, at der for nøgleinteressenterne ikke findes nogen tilfredstillende subsitutionsmuligheder: Kunder, medarbejdere, investorer, medier, samarbejdspartnere m.fl. har forkærlighed for dit brand. 

 

Når vi arbejder med branding, arbejder vi med iscenesættelse af virkeligheden. På den måde kan vi iscenesætte dig, din virksomhed, din arbejdsplads, dine produkter, din viden - og det, du har at tilbyde. Dit brand er ikke kun styret af budskaber, som udgår fra dig, men også af nøgleinteressenternes opfattelse af brandet. På den måde er brandet levende, og nogle går så vidt som til at sige, at dit brand er det, som andre siger om dig, når du ikke er tilstede. 


Det er altid lettere at få succes, hvis du eller din virksomhed har opbygget et stærkt brand. Derfor ligger der både goodwill og et stort forretningspotentiale i at arbejde med branding. Hvis du er foredragsholder, er du mere efterspurgt og kan tage mere for foredraget, hvis du er kendt, end hvis ingen nogensinde har hørt om dig.

KONTAKT MIG


Hvis du gerne vil have sparring om strategisk kommunikation, pressekontakt eller branding, er du velkommen til at kontakte mig.

 
 
 
 

Corporate

branding


Vi kan ikke være i verden, uden at mennesker omkring os har en mening om os eller danner sig et billede af, hvem vi er. Det er et eksistensvilkår for alt fra virksomheder til organisationer, arbejdspladser, direktører, ledere, politiske partier, kunstnere, meningsdannere, byer og nationer - ja, selv for et glas syltede asier. Mennesker omkring os ser os, vurderer os og tager stilling til os og det, vi gør. Når jeg rådgiver omkring corporate branding, er fokus på, hvordan din virksomhed gerne vil fremstå i omverdenens øjne.

Employer

branding


Hvem vil ikke gerne tiltrække og fastholde de bedste medarbejdere i en tid, hvor der er kamp om talenterne? Med employer branding profilerer du attraktiviteten ved din arbejdsplads.


Genderbranding


Historisk set har vi mennesker skullet passe ind i nogle ret traditionelle kønsroller og systemer. Stadig den dag i dag er der forskellige forventninger til piger og drenge - kvinder og mænd - og derfor har kønsforskelle betydning for din brandingstrategi. Vi har alle både feminine og maskuline egenskaber, og det er vigtig at have sig for øje, når vi arbejder med branding. Genderbranding går i al sin enkelthed ud på at indbygge kønsperspektivet i brandingstrategien. Ny forskning viser, at der ikke er nævneværdige forskelle på vores hjerner, men vi bliver påvirket forskelligt af vores omgivelser - afhængigt af vores køn - og derfor er kønsperspektivet ofte vigtigt i brandingsindsatsen.

Personlig & executive branding


Uanset om du er topleder, kunstner eller chef i dit eget liv, har omverdenen en oplevelse af, hvem du er, og hvad du står for. For at styrke både dig selv og dine relationer til mennesker omkring dig, kan du med fordel arbejde med personlig branding. Dit personlige brand kommer fra hjertet og er en spejling af det professionelle menneske, du er. Du opnår størst troværdighed, gennemslagskraft, livskvalitet, glæde og resultater, hvis du har modet til at være dig selv.