Et mål uden en handlings- og kommunikationsplan er intet mere end ønsketænkning. Når du kender dit mål, kan vi sammen udvælge de mest effektive PR- og kommunikationsværktøjer.
En organisation består af mennesker. Det er mennesker, der kommunikerer både internt i virksomheden, og derfor er kurser et effektivt værktøj til at styrke gennemslagskraften.
En strategi viser dig, hvordan du og din virksomhed effektivt kommer i mål - uanset om vi taler PR-, kommunikations- eller brandingstrategi eller om fokus er på presse eller krisehåndtering.
Evnen til at analysere og finde ind til essensen skaber grobund for at udvikle ideer, strategier og koncepter. Analysen baner vejen for konkurrencefordele og effektiv profilering og branding.
Uanset, hvad andre mennesker fortæller, dig, så kan ord og ideer forandre verden, har den verdenskendte skuespiller Robin Williams engang sagt. Og ideer kan være både store og små.
Du og din virksomhed kan komme i mediernes søgelys både frivillig og ufrivilligt. Derfor betaler det sig altid at være godt forberede med en budskabs-, medie- og krise-strategi.
Politikere gør det. Kendisser gør det. Erhvervsfolk gør det. Eksperter gør det. Hvis du gerne vil 'brande' dig selv som ekspert, giver det rigtig god mening at skrive en fagbog.
Formålet med branding er at skabe en troværdig position og kommunikere, så dine nøgleinteressenter udvikler en forkærlighed for dit brand, og du indfrier forventningerne.
Hvis du er i stand til at skabe en stærk og overbevisende kernefortælling, kan du opbygge troværdighed, engagement og respekt omkring dig selv, din virksomhed og dit brand.
Et journalistisk konferencereferat gør din konference uforglemmelig og gør det muligt at nå ud med budskabet til en langt større kreds end det publikum, der fysisk deltager på konferencen.
PR, kommunikation og branding handler ikke kun om ord og billeder. Som mennesker har vi fem sanser - og måske en sjette. Effektiv branding kan med fordel spille på flere sanser.
Artikler, websites, redaktionsplaner, sociale medieprofiler, nyhedsbreve, brochurer, årsrapporter, konferencereferater, pressemeddelelser, bøger m.v.
Copyright: Anne-Mette Barfod 2024