PR-VÆRKTØJER

Værktøjskassen til PR, kommunikation og branding er stor, og derfor er udfordringen altid nøje at udvælge de værktøjer, der giver den størst mulige effekt. Her får du et overblik

For at kunne score må du have et mål


Et mål uden en handlings- og kommunikationsplan er intet mere end ønsketænkning. Når du kender dit mål, kan vi sammen udvælge de mest effektive PR- og kommunikationsværktøjer.

Kurser, der kan styrke gennemslagskraften


En organisation består af mennesker. Det er mennesker, der kommunikerer både internt i virksomheden, og derfor er kurser et effektivt værktøj til at styrke gennemslagskraften.

Strategisk kommunikation


En strategi viser dig, hvordan du og din virksomhed effektivt kommer i mål - uanset om vi taler PR-, kommunikations- eller brandingstrategi eller om fokus er på presse eller krisehåndtering.


En analyse skaber et godt overblik


Evnen til at analysere og finde ind til essensen skaber grobund for at udvikle ideer, strategier og koncepter. Analysen baner vejen for konkurrencefordele og effektiv profilering og branding.


Idé- og konceptudvikling


Uanset, hvad andre mennesker fortæller, dig, så kan ord og ideer forandre verden, har den verdenskendte skuespiller Robin Williams engang sagt. Og ideer kan være både store og små.




Pressekontakt og medietræning


Du og din virksomhed kan komme i mediernes søgelys både frivillig og ufrivilligt. Derfor betaler det sig altid at være godt forberede med en budskabs-, medie- og krise-strategi.

Skriv en bog og kom ud over rampen


Politikere gør det. Kendisser gør det. Erhvervsfolk gør det. Eksperter gør det. Hvis du gerne vil 'brande' dig selv som ekspert, giver det rigtig god mening at skrive en fagbog.


Branding skaber en stærk position


Formålet med branding er at skabe en troværdig position og kommunikere, så dine nøgleinteressenter udvikler en forkærlighed for dit brand, og du indfrier forventningerne.

Storytelling styrker dit brand


Hvis du er i stand til at skabe en stærk og overbevisende kernefortælling, kan du opbygge troværdighed, engagement og respekt omkring dig selv, din virksomhed og dit brand.

En konference kan booste dit brand


Et journalistisk konferencereferat gør din konference uforglemmelig og gør det muligt at nå ud med budskabet til en langt større kreds end det publikum, der fysisk deltager på konferencen.

Branding og iscenesættelse


PR, kommunikation og branding handler ikke kun om ord og billeder. Som mennesker har vi fem sanser - og måske en sjette. Effektiv branding kan med fordel spille på flere sanser.

Journalistik og formidling


Artikler, websites, redaktionsplaner, sociale medieprofiler, nyhedsbreve, brochurer, årsrapporter, konferencereferater, pressemeddelelser, bøger m.v.


KONTAKT MIG


Hvis du gerne vil have sparring om strategisk kommunikation, pressekontakt eller branding, er du velkommen til at kontakte mig.