SWOT-ANALYSE

Evnen til at analysere og finde ind til essensen skaber grobund for ide-, strategi- og konceptudvikling. Det baner vejen for konkurrencefordele, vækst og udvikling

Det kan virke så ligetil at beslutte sig for, at din virksomhed skal have en ny hjemmeside eller flot salgsbrochure. Imidlertid er det tit og ofte en god ide først at analysere, hvad behovet er.


SWOT-analysen er et udbredt værktøjer, og selv om det umiddelbart er simpelt at bruge, er det nødvendigt at tænke både analytisk, dynamisk og kreativt, hvis vi for alvor skal rykke.


SWOT-analysen går i al sin enkelthed ud på at analysere:


  • Styrker
  • Svagheder
  • Muligheder
  • Trusler


Fra Københavns Universitet har jeg speciale i konkurrentanalyse og konkurrenceforhold, og derfor supplerer jeg analysen med viden og værktøjer for at sikre det bedste resultat. Min ambition er at bidrage til, at du, din virksomhed eller din organisation kommer på forkant med fremtiden.

I hverdagen rykker vi skakbrikkerne, fordi vi kender spillet. En SWOT-analyse bidrager til at skabe et overblik over spil og spilleregler, så vi kan spille smartere, og udvikle en mere optimal adfærd i karrieren, i virksomheden og i organisationen.

KONTAKT MIG


Hvis du gerne vil have sparring om strategisk kommunikation, pressekontakt eller branding, er du velkommen til at kontakte mig.